Help

Gezocht Nederlandse Pro gebruiker die database voor mij wil hosten

684 1
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Lydia_Woudenber
4 - Data Explorer
4 - Data Explorer

Ik zoek een Nederlandse Pro gebruiker die voor mij 1 workspace voor mijn database wilt hosten. Ik heb nu een free plan waar ik maar 1200 rijen kan maken. En geen blocks kan gebruiken. Dit is mijn database Airtable - www.ishetcg.nl of kijk op www.ishetcg.nl

Mijn database is een verzameling van Curly Girl producten die op naam, categorie, ingrediënten en winkel is te doorzoeken door bezoekers. Hij wordt veelvuldig gebruikt door mensen die een CG product zoeken. Ik krijg er geen cent voor en het is gewoon vrijwilligerswerk. Om anderen te helpen. Zoek op CG methode voor meer informatie over de producten. De CG methode is vooral voor mensen met krullend haar.

Ik wil graag mijn database uitbreiden tot zeker 2000 rijen. Maar voor waar ik hem voor gebruik vind ik de 10 of 20 euro per maand echt teveel. Ik leef van een bijstandsuitkering en doe dit vanuit een goed hart. Dus ik hoop dat iemand mij zou willen helpen en mijn database zou willen hosten en mij als moderator eraan wilt koppelen. Als jij daar een nieuwe workspace voor wilt maken waar ik dan toegang tot heb, zou mijn probleem opgelost zijn. De enige die dan werk toegang hebben tot die database zijn jij en ik. En ik moet jou vertrouwen dat jij er niks raars mee doet aangezien deze gedeeld wordt op een website. Ik hoop dat er een Pro gebruiker of bedrijf is die mij zou willen helpen. Als ik het geld had, had ik zelf wel een Pro account genomen. Een kleine bijdrage per maand zou ik wel kunnen missen. Maar ik hoop op de goedheid van jou als Pro gebruiker.

Ik maak geen gebruik van veel mb’s voor afbeeldingen, aangezien ik die link aan urls. Dus veel mb’s gebruik ik ook niet. Je zou mij en veel gebruikers van mijn database een groot plezier doen. Als jij mij een workspace geeft, kan ik mijn huidige database overzetten en daarmee verder werken. Ik hoef dan voor de website alleen de embedded gegevens te veranderen.

Ik plaats dit bericht in het Nederlands aangezien ik hoop dat we dan makkelijk samenwerken. Voor degene die dit bericht vertalen en uit een ander land komen, ook jouw hulp stel ik zeer op prijs.

Ik hoop dat iemand mij wilt helpen. Mijn dank is alvast groot.

1 Reply 1

Je zou echt niet iemand met een Pro-account moeten vragen om de servicevoorwaarden te schenden, aangezien Airtable-mensen dit gesprek waarschijnlijk lezen. :winking_face: